Informujemy o przystąpieniu do realizacji projektu: „Opracowanie innowacyjnej technologii – Elastico Warm – wielkogabarytowych, dwupowłokowych, podnoszonych bram hangarowych z hybrydowymi profilami nośnymi” nr POIR.01.01.01-00-1051/19 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej „Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa” Programu operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Celem projektu jest opracowanie technologii i wdrożenie do produkcji nowego typu wielkogabarytowych bram hangarowych.
Efektem projektu będzie wzrost konkurencyjności firmy AL-STAL poprzez poszerzenie jej oferty produkcyjnej.
Wartość projektu: 3 628 781,16 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 2 646 150,63 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 17.08.2020
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego, którego celem jest rekrutacja na stanowisko Główny Konstruktor w formie umowy zlecania.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym Wykonawcy – Pobierz
Załącznik nr 5 – Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Pobierz
Informacja z dnia 25.08.2020
Informujemy o omyłkowym umieszczeniu błędnej daty zapytania ofertowego w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 i 5 do zapytania ofertowego z dnia 17.08.2020.
Wszystkie oferty, zarówno złożone z omyłkową datą 02.12.2019 jak i złożone z poprawiona przez Oferentów datą prawidłową tj. 17.08.2020 będą rozpatrywane a złożenie oferty z załącznikami z błędną datą w załącznikach nie będzie miało negatywnych skutków dla Oferentów.
Informacja z dnia 01.09.2020
Informujemy o unieważnieniu postępowania ofertowego, którego celem była rekrutacja na stanowisko Główny Konstruktor.
Zapytanie ofertowe z dnia 26.08.2020
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Informacja z wyboru dostawcy do zapytania ofertowego z dnia 26.08.2020
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 26.08.2020 roku wybrano dostawcę:
DPS SOFTWARE Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15, Warszawa
Cena brutto – 33 825,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 01.09.2020
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego, którego celem jest rekrutacja na stanowisko Główny Konstruktor w formie umowy zlecania.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym Wykonawcy – Pobierz
Załącznik nr 5 – Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 01.09.2020
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 01.09.2020 roku którego celem była rekrutacja na stanowisko Główny Konstruktor wybrano ofertę:
Łukasz Święch
ul. Beskidzka 45
35-083 Rzeszów
Wartość brutto (stawka za roboczogodzinę) – 110,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 02.09.2020
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na zakup programu komputerowego do modelowania i symulacji.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Informacja z wyboru dostawcy do zapytania ofertowego z dnia 02.09.2020
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 02.09.2020 roku wybrano dostawcę:
DPS SOFTWARE Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15, Warszawa
Cena brutto – 98 400,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 17.09.2020
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na wynajem urządzenia do badań profili nośnych.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Informacja z dnia 18.09.2020
Informujemy o wyznaczeniu dodatkowej osoby do kontaktu z Dostawcami zgodnie z § 9 pkt. 5 do zapytania ofertowego z dnia 17.09.2020 roku Marcin Śmigiel tel.: 660 722 452 email:
m.smigiel@alstal.pl
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 17.09.2020
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 17.09.2020 roku na wynajem urządzenia do badań profili nośnych wybrano ofertę:
WJATECH Sp. z o.o.
36-062 Zaczernie 190D
Cena brutto – 49 938,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 30.10.2020
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na zakup profili aluminiowych.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Rysunek profilu aluminiowego – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 13.11.2020
W wyniku postępowania ofertowego na zakup profili aluminiowych z dnia 30.10.2020 roku wybrano ofertę:
ALUPROF SA
ul. Warszawska 153, 43-300 Bielsko Biała
Cena brutto – 63 222,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 10.11.2020
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na zakup profili aluminiowych.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Rysunek profilu aluminiowego – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 10.11.2020
W wyniku postępowania ofertowego na zakup profili aluminiowych z dnia 10.11.2020 roku wybrano ofertę:
ADAMET-NIEMET Sp. z o.o.
Tajęcina 110, 36-002 Jasionka
Cena brutto – 19 335,60 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 24.11.2020
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na zakup materiału izolacyjnego (płyty z tworzyw sztucznych).
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Rysunek podcięć i otworowania materiału izolacyjnego – płyt z tworzyw sztucznych – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 24.11.2020
W wyniku postępowania ofertowego na zakup materiału izolacyjnego z dnia 24.11.2020 roku wybrano ofertę:
HORYZONT Agencja Reklamowa Sławomir Popek
ul. Lwowska 173, 35-301 Rzeszów
Cena brutto – 14 391,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 01.12.2020
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na zakup zestawu do nagrywania.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
W wyniku postępowania ofertowego na zakup zestawu do nagrywania z dnia 01.12.2020 roku wybrano dostawcę:
DPS SOFTWARE Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15, Warszawa
Cena brutto – 6 642,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 17.08.2021
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na dostawę: Konstrukcji stalowej, napędów ruchomego słupka, systemu przegubowego, stanowiska badawczego dla badania ruchomego słupka.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Umowa – Pobierz
Informacja z wyboru dostawcy do zapytania ofertowego z dnia 17.08.2021
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 17.08.2021 roku wybrano dostawcę:
PROFI-MET Paweł Hausner
Laszki 109
37-543 Laszki
Cena brutto – 60 024,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 08.10.2021
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na zakup profili hybrydowych (aluminiowe z izolatorami termicznymi).
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Rysunek profilu aluminiowego (Zestawienie 4.1-4.6) – Pobierz
Załącznik nr 5 – Umowa – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 08.10.2021
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 08.10.2021 roku na zakup profili hybrydowych wybrano ofertę:
WJATECH Sp. z o.o.
36-062 Zaczernie 190D
Cena brutto – 43 050,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 02.11.2021
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na wynajem kamery termowizyjnej.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Umowa – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 02.11.2020
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 02.11.2021 roku na wynajem kamery termowizyjnej wybrano ofertę:
RECOTERM Doradztwo energetyczne Joanna Kotuła
ul. Krakowska 150
35-506 Rzeszów
Cena brutto – 4 920,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 29.11.2021
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na zakup profili aluminiowych.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Rysunek profilu aluminiowego – Pobierz
Załącznik nr 5 – Umowa – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 29.11.2021
W wyniku postępowania ofertowego na zakup profili aluminiowych z dnia 29.11.2021 roku wybrano ofertę:
ALUPROF SA
ul. Warszawska 153, 43-300 Bielsko Biała
Cena brutto – 19 276,56 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 27.01.2022
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na usługę działań promocyjnych projektu.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Umowa – Pobierz
Załącznik nr 5 – Pytania i odpowiedzi z dnia 28.01.2022 – Pobierz
Informacja z wyboru dostawcy do zapytania ofertowego z dnia 27.01.2022
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 27.01.2022 roku wybrano ofertę:
DrukujToTu.pl Sławomir Radwański
Urwana 6A/73
33-100 Tarnów
Cena brutto – 41 820,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 10.03.2022
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na dostawę: Konstrukcji stalowej, napędów ruchomego słupka, systemu przegubowego, stanowiska badawczego dla badania ruchomego słupka.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Wzór umowy – Pobierz
Załącznik nr 5 – Rysunek ramy – stanowiska badawczego – Pobierz
Informacja z wyboru dostawcy do zapytania ofertowego z dnia 10.03.2022
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 10.03.2022 roku wybrano dostawcę:
PROFI-MET Paweł Hausner
Laszki 109
37-543 Laszki
Cena brutto – 97 403,70 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 22.03.2022
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na dostawę elementów do budowy prototypu Elastico Warm.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Wzór umowy – Pobierz
Załącznik nr 5 – Rysunek profilu aluminiowego z uszczelkami i śrubami – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 22.03.2022
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 22.03.2022 roku na dostawę elementów do budowy prototypu Elastico Warm wybrano ofertę:
WJATECH Sp. z o.o.
36-062 Zaczernie 190D
Cena brutto – 65 190,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 29.04.2022
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na zakup elementów do budowy prototypu Elastico Warm.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Wzór umowy – Pobierz
Załącznik nr 5 – Rysunek powłoki PVC – Pobierz
Informacja z wyboru dostawcy do zapytania ofertowego z dnia 29.04.2022
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 29.04.2022 roku wybrano dostawcę:
F.H.U MULTI TRADE Michał Maślak
ul. Dąbrowskiego 9A, 37-100 Łańcut
Cena brutto – 12 915,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 27.05.2022
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na usługę badań prototypu bramy.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Wzór umowy – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 27.05.2022
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 27.05.2022 roku na usługę badań prototypu bramy wybrano ofertę:
CENTRUM TECHNOLOGICZNE BUDOWNICTWA Instytut Badań i Certyfikacji Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 23, 35-105 Rzeszów
Cena brutto – 139 974,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 17.08.2022
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na usługę badań prototypu bramy.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Wzór umowy – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 17.08.2022
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 17.08.2022 roku na usługę badań prototypu bramy wybrano ofertę:
INSTYTUT TECHNIKI BUDOWLANEJ
00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1
Cena brutto – 20 295,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 21.09.2022
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na usługę dwukrotnego demontażu, transportu i montażu prototypu bramy.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Wzór umowy – Pobierz
Zmiana w zapytaniu ofertowym z dnia 21.09.2022
Informujemy o zmianie treści w zapytaniu ofertowym z dnia 21.09.2022, w pkt. 9. Miejsce i termin złożenia oferty, osoba do kontaktu, ppkt. 4.
W załączeniu poniżej poprawione zapytanie ofertowe:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Informacja z wyboru dostawcy do zapytania ofertowego z dnia 21.09.2022
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 21.09.2022 roku wybrano ofertę:
P.U.H. MAZUR – AL PIOTR MAZUR
Albigowa 338, 37-122 Albigowa
Cena brutto – 54 981,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 22.09.2022
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na wynajem kamery termowizyjnej.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Wzór umowy – Pobierz
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty do zapytania z dnia 22.09.2022
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 22.09.2022 roku na wynajem kamery termowizyjnej wybrano ofertę:
RECOTERM Doradztwo energetyczne Joanna Kotuła
ul. Krakowska 150
35-506 Rzeszów
Cena brutto – 4 920,00 zł
Zapytanie ofertowe z dnia 26.09.2022
Informujemy o wszczęciu postępowania ofertowego na usługę działań promocyjnych projektu.
W załączeniu poniżej zapytanie ofertowe wraz z załącznikami:
Zapytanie ofertowe – Pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – Pobierz
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym – Pobierz
Załącznik nr 3 – Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Pobierz
Załącznik nr 4 – Wzór umowy – Pobierz
Informacja z wyboru dostawcy do zapytania ofertowego z dnia 26.09.2022
W wyniku postępowania ofertowego z dnia 26.09.2022 roku wybrano ofertę:
DrukujToTu.pl Sławomir Radwański
Urwana 6A/73
33-100 Tarnów
Cena brutto – 20 541,00 zł