BRAMY HANGAROWE ( pobierz folder )

Oferowane przez firmę AL-STAL bramy wielkogabarytowe znajdują zastosowanie głównie w przemyśle i infrastrukturze lotniczej. W zależności od zastosowania i specyfiki pracy bramy, oferujemy bramy przesuwne, podnoszone, harmonijkowe i składane. Produkcja bram zawsze odbywa się w oparciu o indywidualny projekt opracowany w zakładowej pracowni projektowej konstrukcji budowlanych w koordynacji z Projektantem budynku i Inwestorem.

Cechy charakterystyczne:

  • nieograniczone wymiary i dowolna liczba skrzydeł
  • stalowo – aluminiowa konstrukcja nośna
  • wypełnienie płytą warstwową o dowolnej grubości lub panelem doświetlającym
  • możliwość niezależnego sterowania każdym skrzydłem bramy
  • podgrzewane i odwadniane torowisko dolne
  • podgrzewany zespól napędowy
  • kompensacja ugięcia konstrukcji hangaru

Cechy charakterystyczne:

  • nieograniczone wymiary i dowolna liczba sekcji
  • możliwość łączenia poszczególnych sekcji w bramę wielosekcyjną o nieograniczonej szerokości
  • dwuwarstwowe poszycie bramy w klasie NRO o dowolnej kolorystyce
  • możliwość zastosowania wypełnienia przeziernego, doświetlającego lub wentylacyjnego
  • izolacyjność cieplna od 0,75 W/m2 K, izolacyjność akustyczna od 30 dB
  • brak torowiska dolnego i konieczności wykonania fundamentu w osi bramy
  • możliwy montaż na zewnątrz lub wewnątrz budynku

Cechy charakterystyczne:

  • wysokość bramy do 8 m przy nieograniczonej szerokości i dowolnej liczbie skrzydeł
  • możliwość wykonania bram w wersji podwieszanej na szynie górnej lub jeżdżącej po szynie dolnej
  • wypełnienie płytą warstwową, panelem doświetlającym lub szybami zespolonymi
  • możliwość niezależnego sterowania każdym skrzydłem bramy
  • wysoki stopień szczelności dzięki zastosowaniu wielopunktowego ryglowania
  • odwadniane i podgrzewane torowisko dolne
  • możliwość otwierania ręcznego lub za pomocą napędu elektrycznego

Cechy charakterystyczne:

  • maksymalny wymiar światła przejazdu bramy B x H = 40 x 9 m
  • stalowa konstrukcja nośna
  • wypełnienie płytą warstwową lub panelem doświetlającym
  • możliwość zastosowania okładziny bramy identycznej z okładziną elewacji budynku
  • możliwość instalacji drzwi ewakuacyjnych w dolnym skrzydle bramy
  • brak torowiska dolnego i konieczności wykonania fundamentu w os i bramy
  • napęd elektryczny z rozbudowanymi systemami bezpieczeństwa